August 13, 2011

Victoria's Secret aankopen #NewYork

Wat je sowieso MOET doen als je in New York bent is de Victoria's Secret binnenlopen. De winkels van zijn zo ontzettend mooi en luxe ingericht en verkopen de beste lingerie. Leuk voor de dames! Voor de guys iets minder. Bij de ingang zit altijd een rij mannen, waarschijnlijk van vrouwen die al uren zoet zijn met de leuke BH'tje en stringetjes.
Ik ben zowat alle Victoria's Secretwinkels ingegaan die er zijn in New York. De één is wat kleiner dan de ander, maar ze zijn allemaal mooi. Ook PINK, een merk van Victoria's Secret, is een aanrader. Je kunt dit merk in elke winkel van Victoria's Secret vinden, maar er zit ook een winkel waar alleen maar PINK wordt verkocht op Spring Street. Het roze tasje met crepepapier en lintjes volgde mij bij elke winkel de deur uit. Wat heb ik hier schandalig veel gekocht.



Mijn eerst aankoop was een zwarte BH. Ik was vastbesloten om een goede BH te kopen en heb er een uur over gedaan om samen met een verkoopster de 'perfect fit' te vinden. Bij de paskamers staan altijd lieve dames met meetlinten en 'dummies': test BH's in iedere vorm en maat, zodat ze je goed kunnen adviseren. Naderhand schrijven zo op een roze kaartje wat de beste BH's voor jou zijn en dan kun je zelf de winkel in om andere kleurtjes te zoeken. Erg handig!



Nou goed. Uiteindelijk had ik dus echt een perfecte BH gevonden. Ik kocht hem eerst in het zwart. Een week later kocht ik er een soort 'oud roze'-variant bij. Beide voor $49,50 per stuk. Klinkt duur, maar omgerekend is het €30 en dat zou ik voor een goede BH in Nederland ook uitgeven.

Het leuke van Victoria's Secret is dat ze altijd acties hebben. Zo kun je meestal 5 strings, boxershorts of onderbroekjes meenemen voor $25. En dat is niet veel, want meestal betaal je er voor één al $12. Ik heb dan ook een lading met boxershorts en strings meegenomen.


Naast al mijn ondergoedjes heb ik twee broeken gekocht: een sweatpants & een sportbroek. Ik twijfelde erg over de sportbroek, maar na al mijn smoezen op een rij te hebben gezet ("als je deze broek koopt ga je zeker weten meer sporten") heb ik hem toch maar meegenomen. De sportbroek is zwart met een roze band.Op de band staat 'PINK' geborduurd met zwarte en zilveren pailletjes. Very cute.



De sweatpants is knalpaars en zit echt heel erg lekker door de zachte stof. Hij kostte $39,50 (als ik het goed heb, ik heb probeer mijn geheugen wat betreft uitgaven te wissen) net als de sportbroek.


Helaas is Victoria's Secret nog niet te koop in Nederland. Wel komt er binnekort een kleine winkel op Schiphol voor Beauty & Accessoires. Geen ondergoed, want daar is geen plek voor :(, die kun je voor nu bestellen op Victoriassecret.com. Enjoy!

No Comments Yet, Leave Yours!