August 9, 2011

Filmtip: Horrible Bosses!

In New York ben ik een aantal keer naar de bioscoop geweest, maar deze film is me bijgebleven. Het is geen romantisch of diepzinnig verhaal, maar ik heb wel weer voor het eerst in een hele lange tijd gehuild van het lachen. Echt een aanrader als je er even doorheen zit of je gewoon lekker wilt lachen!


Horrible Bosses gaat over drie vrienden, die hun (mentaal gestoorde, seksueel gefrustreerde en pestende) bazen helemaal zat zijn. Ze bedenken een plan om ze te vermoorden. En dat gaat natuurlijk niet helemaal zoals gepland.
Onder andere Jennifer Aniston, Colin Farrell en, mijn favoriet, Jamie Foxx spelen in deze leuke film. Ik moest dan ook vooral om Jamie lachen, die een persoon speelt met een nogal lachwekkende naam en bijzonder strafblad.
Gelukkig hoef je niet helemaal naar New York om deze film te zien :). De comedy Horrible Bosses draait ook gewoon in Nederland bij Pathé.

No Comments Yet, Leave Yours!