August 5, 2011

Beauty aankopen Part I #New York


Ik heb aardig wat geshopt in New York en dit is er een deel van, maar nog LANG niet alles. De NARS blushes stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar ook de producten van Carol's Daughter. Ik begin met twee nagellakjes van Essie die ik kocht bij Duane Reade, een drogist die je in New York in bijna elke straat vind. .
Ik heb 8 dollar per lakje betaald, zo'n 6 euro. Supergoedkoop! Het zachtroze nagellakje heet 'neo whimstical'. Ik was erg benieuwd hoe dit bij mij zou staan, want ik heb een nogal lichte huid en ik vind hele lichte nagellakjes altijd wat mooier bij een donkere huid. Gelukkig is de kleur heel sterk en ik vind het er dan ook niet te licht uitzien.



De lila kleur wilde ik al HEEEL lang. Ik houd echt van lila, maar dacht altijd dat het me niet mooi zou staan. Ik had het mis. 'Lilacism' is echt de perfecte kleur voor mij.



Het zijn echt zomerlakjes, dus perfecte timing!! En het lijkt wel alsof ze er in de zon nog mooier uitzien. Helaas moest ik het er snel weer afhalen, want ik doe mee aan de Ramadan en dan mag je geen nagellakjes dragen. Agghhh, over een maand zijn ze van mij :)

No Comments Yet, Leave Yours!