August 8, 2011

Geshopt in New York: UGGS!



Ik weet dat er een heleboel mensen zijn met een verschillende meningen over UGGS. Ik vind ze nou ook niet echt 'mooi', maar ze zitten wel heel lekker en ik vind dat andere winterlaarzen (zonder hak) meestal ook niet echt een schoonheidsprijs verdienen. Ik heb me dan ook laten verleiden..

Omdat ze in de New York echt vééél  goedkoper zijn en ik in de kindermaatjes pas, waardoor ze nog goedkoper zijn, liep ik de UGG-store in. Vlakbij de Apple Store op fifth avenue zit er één verborgen. Wat een goed idee was dat. Naast de normale UGGS (de boots) die iedereen kent, heeft UGGS ook hele leuke sneakers in de collectie. Die trokken dan ook mijn aandacht! Het zijn eigenlijk kinderschoenen voor jongens, maar daar heb ik me niks van aangetrokken. Ik vond ze echt heel leuk en wilde ze passen. And it's a FIT! Ze zitten erg lekker en zijn van een hele mooie kwaliteit. Helemaal van suede een beetje wol aan de binnenkant. I'm happy :). Naast de schoenen heb ik ook de zwarte mini's gekocht. Gewoon lekker voor de winter.








De schoenen kostten 60 dollar, omgerekend 42 euro. Dat is echt de helft van wat ze in Nederland kosten, want hier betaal je 80 euro. Wauw! De 'boots' kostten 120 dollar, zo'n 85 Euro. Dat is dus weer de helft, want hier betaal je 160 euro voor de mini's. :| Je kunt ze beiden in Nederland bestellen via uggs-nederland.nl,maar als je binnekort van plan bent naar de US te vliegen, zou ik er nog maar even mee wachten.

2 comments:

  1. Kun je mij alsjeblieft vertellen waar die winkel verstopt zit?!!!

    ReplyDelete
  2. @ noor: ja hoor :).. vlakbij de Apple Store, 58th street & madison avenue als ik het goed heb. Maar je kunt natuurlijk even op google maps kijken!

    ReplyDelete