August 5, 2011

Brandy & Melville #NewYork

Toen ik in New York was ben ik wel honderd keer op Spring Street geweest. Je vindt hier onbekende kledingwinkeltjes, leuke plekjes om te eten, dure designerwinkels, kunst, beauty en ga zo maar door. Zo vond ik Brandy & Melville, een klein winkeltje met katoenen kleding.

Katoen is bijvoorbeeld heel goed voor je huid. Klinkt misschien heel saai, maar Brandy & Melville is echt een aanrader. Mooie kwaliteit, leuke (voornamelijk) truitjes én een goede prijs. Twee keer ben ik hier met een glimlach en een klein bruin tasje naar buiten gelopen. Ga je naar New York? Mis Brandy & Melville dan niet, het is echt een must-see!!!



Ik kocht twee hele korte truitjes, die ik bijvoorbeeld over een zwarte tanktop zou dragen. En ik kocht twee langere truitjes, die een beetje van je schouder af glijden. Ik denk dat ik voor de vier truitjes ongeveer 80 dollar kwijt ben geweest, zo'n 55 euro. Een hele goede prijs dus voor vier leuke katoenen truitjes!

No Comments Yet, Leave Yours!